jalan-2 ke pasar jelawat *)

oke. sebelom aku nak start story mory ne, aku rase macam serba salah g2. aku dah buat my mom marah n ngajuk ngan aku. ini la perkara yang aku paling xsuke atas dunia. aduilr. mebi sebab my mom p***** kot. memang dy p***** pom. dats why la dy asyik nak marah-2 jer hari ne. takut tao. tak baek buat mak kite terase hati ngan kite. 
kite continue tujuan aku update blog tonite. today, aku pegi rumah muna sebab kiteorang nak beli pensil box. hee. ape daa. orang laen duk sibuk cari kat mall, kite orang cari kat pasar jer. jimat tao. lagi pom aku memang dah berkenan sangat kat pensil box kat pasar tue. 
then, kamee pom ternampak la 
kamee terus terkam etok tue. dah lame xmakan. mase kecik-2 dulu memang minat sangat makan etok. kamee jalan-2 sambil makan etok. ade ke patut makan sambil berjalan. ish. xpatut-2. dah ke makan sambil berjalan, siap snap situ snap sana lagi tao. banyak mata yang memandang. ye la, orang pegi pasar beli ikan, ayam, sayur n so on la. kite orang pegi ber-snap pulak. ala-ala pelancong dari luar negara g2 lorh. hee.
walaupun pegi pasar jer, tapi ianya membuatkan aku rambang mata. barang-2 kat sana memang murah-2 yaww. aku berkenan sangat kat 1 skirt neh. tapi apekan daya kudratku, duit xbawak. HAHA. xde rezeki la namenye tue kan. aduyy. cikZIZI pom satu hal. ade ke patut dy ajak kiteorang pegi cari sotong sebab dy nak pegang. huhh. kamee round satu pasar. tired tired. aku dah la saket perut. p***** la. hee. at last, disebabkan aku terlalu lapar aku terus beli
memang feveret aku la kalo pegi pasar. xpernah miss pom. erm, yummy. panas-2 lagi tao. mujur cuaca mendung. wahh, sedapnye makan. lepas jer balik ke rumah, kamee 1 femly nak pegi beli barang sekolah adek2 aku. i have to go. aku pom xtahu kenape aku nak pegi jugak. padahal aku memang dah mengantuk gile. sampaikan aku tertido atas sofa kat rumah muna sebelom aku balik ke rumah tadi. aiyoo. so, kamee pom pegi la shopping. aku rase macam nak ambik jer bantal n then tido kat market tue. huhh. lame gile adek-2 memilih. cerewet betol la. kamee sampai kat rumah pom dekat-2 pukul 7. aku terus on kan tv tengok cerita tentang dhia. walaupom aku xnak tengok sebab takut tapi aku nak tengok jugak. cite tue dah nak habes esok tao.
aku rase macam nak masuk jer dalam tv n then bagitao kat zikir tue yang mummy dy memang jahat giler. zikir ne pom satu, ape hal la ko xpercaya kat bini ko? aiyoo. ne yang buat aku naek angin ne. adek aku cakap, relax la angah. juz a story la. bukannye sungguh pom. ape daa. haihh. aku ne bab-2 cerita or novel ne memang sensitif cket. xboleh jahat-2 sangat watak dalam cite tue. aku jadi geram. huhh. oke laa. aku nak ger ready tengok cite 3 idiots pulak. babai :) mmuaaaah :*

No comments:

Post a Comment