sehari bersama muna:)

aduyy. capek betol laa hari ne. bangun pkul 6.45 terus solat subuh n then pegi joging. hehe. teman www.niknazirah.blogspot.com la. kononnya nak diet. tapi makan banyak. ttba my pak sedara tnya, jadi ke tak nak pegi bachok? on the spot, aku terus pegi mandi. aku mandi 3 min jer tao. wahh. fes taim tue. sampai jer kat rmah muna, kamee terus berbual bual. almaklumlah dah lame x jumpe n bergosip gosip. bnyak sangat cite2 yang terbaru n yang sudah lapok. semuanya menjadi tajuk perbualan kamee. pkul 11 kamee ke rumah k.alyn. zizi punya pasal la. jaoh giler babe. naseb baek bas sampai awal. xsampai 5 min kamee tunggu bas. tuup tup bas dah sampai. syukur. aku tgok cite feveret aku kat rumah kak alyn. tak berkelip aku nengoknya. lpas balik dari rumah kak alyn, kamee terus ke pasar jelawat. fuhh. rambang mata betol. byk sangat barang2 yang aku nak n aku perlukan. aku berazam utk ke rumah muna esok sebab nak beli barang2 tue. leteh ssgt. balik rumah, mok dy dah sediakn makanan. sedaaap:) thanx yah mok muna. esok saya datang ek. oke. aku nak tido. tired!

No comments:

Post a Comment