sukaneka + fall in love wif mr.messi :)



today, 25/12/2o11 ak jumpa mr.messi ak. HAHA. muka dy sebijik macam pemain bola eropah. cop2. let me start mukadimah dulu ye. xsaba2 betol nak cite pasal my mr.messi. adeh. kat kg mak sedara ak ad anjurkan sukaneka. MS aku tue isteri pengerusi rukun tetangga. eh ehh. suami dy tue pak sedara aku la kan. hee. lupa la pulak. MS aku pom mintak tolong aku n my twin jadi badan induk kat sana atau lebih tepat as AJK. aku pom terus setuju la. tup tup sepupu ak dari GM datang utk menginap kat rumah aku 4 a few days. so, kamee 3 orang la yang kena handle bahagian pengurusan kat sana. MS aku bagi tudung arini satu sorang utk pakai mase handle sukaneka tue. baek kan MS aku tue. aku ne bab bab barang free memang suke sangat la. komfem x tolak. bizi betol aku kat sana. xmenang tangan la ktekan. almaklumlah aku bahagian pendaftaran. berpusu pusu orang datang. budak2 la yang ramai. xceli aku update blog neh semata2 utk cerita pasal mr.messi aku tue. aku panggil dy mr.messi sebab dy pakai baju messi mase tue. nama sebenar dy s*****. korang xyah tahu la. nanti pecah rahsia aku. hee. macam la korang nak tahu sangat kan. ape daa. dy hensem sangat2. mase aku kecik2 dulu aku xsuke sangat dy sebab dy agak sombong. anak orang kaya lah katekan. dy dulu berisi n ... now, dy sangat macho n so on la. xnak la puji lebih2 kan, nanti ape kate orang laen. aku letih sangat hari ne. program habes pukul 5 lebih. kes nak tunggu cabutan bertuah la ne. tapi, seumur hidup aku, memang aku xpernah la boleh cabutan bertuah tue. huhh. naseb badan la. tunggu punye tunggu xde jgak orang sebut nombor aku. letih tao. tapi xpe, asalkan aku boleh tengok mr.messi aku. bya dari jaoh pom. tue dah kira bersyukur. oh ya, aku jugak terjumpa k.sha iaitu my faci kat ostel. mujur ada dy. dy adala tolong aku handle sukaneka tue. thanx yah kak sha. oke la. aku daj penat sangat2 ne. nak tido. gudnite;)

No comments:

Post a Comment