pmr oh pmr! u make me suffer :'(



hhmm. i dun know wat to say.
 for sure, i hate dis feeling damn much!
 tell me why? aduyy. aku tahu, memang padan la dgn muka aku tue. sape suruh xstadi awal2.
 aku suke maen2 ngan hidup aku.
 kalo cikgu bagi omwork bukannya aku nk siapkan.
 mase cikgu duk mengaja,
 aku tido or ade lah bende len yang aku buat.
 xpernah nak fokus. BA BA.
 ape nak jadi dgn kau neh hahh?
 u make me suffer u knowww? i hate u! huhhh...
 congrate ah to my twin.
 aku memang dah agak dy akan dapat 9A.
 dy stadi hard. xmacam aku.
 cehh, macam xcaye jer aku puji minah tue.
 lantak la. life must go on rite??
 naseb aku la cam neh.
 wateva pom, taon depan stadi leklok yaww!
 oke. aku agak sebak di dada now.
 aku continue next tame la yee. dun miss me. :'(
i'm not in mood now!
harap maklum..

No comments:

Post a Comment