home lonely:(



ehem. sudah lame rasenye sy xupdate blog ne. hhmm. not in mood now. but aku gagahkan jugak nak story kat sini. my femly [mama, adik adik] semua dk kat KL. aku xpegi sbb kene teman ayah aku yang dk periksa kertas SPM. boring tahap gaban betol. naseb baik cite korea ad. aku pom xthu bile aku start minat korea. taim aku fom1 aku minat giler korea. mama aku pom cakap 'korea KOYA!'. dy xsuker aku tgok cite korea. hari ne aku pegi jalan jalan cari makan ngan bokap aku. kamee makan kat restoran CIKGU;) best sssgt! lbeh2 lagi ayam n ikan keli dy. mantop la.

xceli i miss my prenn. A LOT! termasuk la my cikloly. hehe. oke. aku rinduu ssgt kat SBUB aku. dah lme xgosip2. sbelom cuti akhir tahun, kamee byk sangat konflik yang melanda. aku hampir jatuh tersungkur. cehhh. betol la. 2o11 adalah tahun paling byk aku nangis. stres kot. tahun ne jugak la aku gadoh ngan my beloved pren, muna, lame sangat2. 2 mggu kot. at last, aku dah sedeh + miss sgt2 kat dy, aku pom anta paper kat dy. memang sedeh la ap yang aku tulis kat dy. aku pom terharu. HAHA. aku bagi pper tue lepas balik dari skul. kirim kat qemma. lpas naik dom, aku terus mandi. mandi punyer mandi aku pom keluar dari jamban. haha. terkejut berok aku apabila muna terus menerkam sambil nangis. dy cakap dy sayang kat aku. HAHA. ouh hepinyer akuuu. lpas tue kamee berkenalan semula. dy pom pegi dom ak. aku memang xthu nak cakap ap ngan dy. lidahku kelu. mebi sebab dah lame xcakap ngan dy kot. ape pom aku harap kite xgadoh lagi ye. mmuaaaaah :)





i love you like crazy. haha. its true. no doubt. i hope u know my feeling. thanx 4 being my prenn yah! luv u :*

No comments:

Post a Comment