fazieyhana ; 2oo12o11 :)

ini my cik loly. ak sayaaang sangat kat dy. hehe. as sista oke. aku jadi ngan dy pada 2oo12o11. hari kamis. xceli aku pernah jadi ngan dy tahun lepas. lepas tue clash. erm. aku suke ngomong ngomong sama dy sebab dy talkactive. aku suke sangatt! dy suke senyum. hehe. kamee selalu jer gadoh. tapi xde laa besar sangat gadoh tue. aku suke pegi dom dy. mesti dy boring asyik muke aku jer menempel kat dom dy. sori ek cik loly. nak buat macam mane. nasib lah dapat adeck macam aku. HAHA. aku pernah lelah mase bulan 3 yang lalu. cik loly laa yang tolong aku. cik loly memang carim rh. hehe. kalo dy bace post ne sure kembang kempis hidung dy an. sokay la. aku ingat lagi, bulan ogos 2o11 adalah bulan yang paling terok sepanjang tahun nh;) mase tue cik loly demam n then balik rumah. aku pom dapat tahu sesuatu. hehe. malas nak sebut kat sini. tapi aku dah lupakan la. life must go on! aja aja fighting! yeah. wateva pom, menyayangi takk semestinya memiliki rite? oke laa. uhibbuki cik loly!

No comments:

Post a Comment