salam 1 SBT semuanya. :)
xceli i'm so tireeeeed today. but, aku begitu xcited nak update
blog malam ne. nak tahu kenapa?
tgok la blog aku, *bagi yg dah bukak blog aku yg dulu-2 la.
semuanya baru kan? fuhh,
letih tao mengedit blog aku yang xbrapa nak cute ne.
 
aku letih pasal seharian duk jalan-2. kat rumah
aku duk senyap jer. nak thu takk?
sekolah aku, SMKA NAIM LILBANAT tuh baru
mengisytiharkan peraturan baru yang berjaya
membuatkan semua pelajar naem terkejut. hhmm. xnak
sebut kat sini la.
 
today, meeting rumah sukan, PBB, PEKE n permainan
diadakan serentak seluruh NAIM. dalam mase 1 hari beb.
jimat masa la katekan. hampehh!
apepom, aku jadi pen. S/U rumah asma'.
adeh. aku jenis yang xpernah terima
mana-2 jawatan. haihh.
 
then, zizi ajak aku pegi outing kat billi.
alah, nak sruh aku temankan dy pegi ngan kak dy la.
hhmm. letih tao. naseb baek dy yang blanja.
kalau tak, sori to say la.
baek betol k.sarah ne. dy yang tolong hantarkan
kamee 2 beradek sampai ke rumah.
thanx yah kaksarah:)
 
oke. aku letih yang amat ne. 
nak berehat jap.
 
*aku suke baca post cik loly yang bertarikh 11o12o12;) 

No comments:

Post a Comment