my sbub, my prenn, my soul :)

nama diberi SITI MUNAWARAH. tapi kekawan panggil muna. she's my beloved partner. aku sayanngg sangat sangat kat dy. fyi, muna laa kawan yang aku paling sayang dunia akhirat. insyaALLAH. dy selalu jer teman aku kalo aku nak pegi toilet. hehe. toilet adalah tempat feveret aku. kawan kawan aku panggil toilet as my prenn. ade ke patut. ish3. muna seorang yang ego. ego dy memang sangat tinggi. dy selalu cakap, maruah dy lbeh penting daripada segala galanya. wahh! dy ne jenis yang talkactive. dats why laa aku sayanng ssgt kat dy. kalo dy dah start ngomong, memang dah xde noktah langsung. aku pom kadang kadang sampai naek pusing. xpe laa. asalkan aku bahagia. sayaangg muna :)


ini IZZAH. dy pom talkactive jgakk. hhmm. dalam sbub, memang semuanya cakap banyak. aku sayaaang sbub:) izzah atau mok jah agak tolol n memang tolol laa. HAHA. dy ade skandal ngan xco disiplin. wahh. ganas2. dy sayang la kat xco tue. tapi semenjak hadirnya orang ke3, hhmm, i dun know wat to say la. mok jah ne terer bab mengarang mengarang ne. dy suke bikin novel ciptaan dy sendiri. aku pom xpernah baca. ntah sedap ke takk. lantak dy lar. dy jenis yang besu cket. HAHA. peace. jangan marah ek mok jah. aku sayaang mok jah ketat ketat lorh *)


dis is my lovely twin. kadang kadang my hately twin. HAHA. aku sayang my twin. dy agak gatal n genya. aku pom xpham ngan dy. tiap tiap hari aku gadoh ngan dy. memang menyampah laa. tapi aku jgak perlukan dy untuk temankan aku. hehe. dy ne partner si izzah kepoh tue. same kepoh laa 2 orang tue. 1 kelas plakk tue. dy ne pom agak tolol. HAHA. aku suke dy sebab dy paham aku. almaklumlah, kembar kan. sure laa pham aku. tapi, cita rasa aku ngan dy laen tao. dy suke choc tapi aku sgt xsuke. aku suke susu. dy pulak yang xsuke. hhmm. banyak lagi perbezaan kamee. tapi, laen kali je laa aku sambung ye. i love my twin! mmuuaaaah :)


mc yawr. itulah name yang dipanggil. dy agak gile2 n suke buat lawak. aku suke sangat borak borak ngan mc yawr ne. banyak sangat idea dy kalo bercakap. luv you! dy sekarang sedang mencari adeck. tapi dah fobia sebab ade kes sebelom last year. kesian betol ngan mc yawr ne. dy patrner ngan qemma. nanti aku cite pasal qemma pulas lepas ne ooke. pokoknya, aku sayang ssgt kat mc yawr!


ini tablemate aku yang crazy. HAHA. dalam kelas, aku duduk ngan minah sewel ne. dy suke menulis taim cepgu duk mengaja. aku suke mengoya. dats why laa xphamm ape yang cepgu ajar. hehe. dy sentiasa bersama aku kalo ak nak pegi mana mana. waktu skul jer. waktu laen takk. dy ade partner. so, jalan ngan partner dy laa. aku ade partner aku sendiri. ape pom, aku rinduuu sangat nak duduk dalam kelas n blaja bersama ngan qemma. bukan miss sangar pon kat dy. tapi, ntah laa. aku sayaang qemma! haa, dom dy tepi dom aku. dy suke pegi dom aku untuk borak2. hehe. memang xhabes kalo kamee borak :)


dats my SBUB. sayanngg korang :) mmuaaaah *)

1 comment: