thanx 4 the memory :)

oke. fes of all, aku nak bagitao yg hidung aku tersumbax.
ni kes aku makan xingat dunia. memang salah aku.
today, 22o12o12, femly aku,
#semua adik beradik my mom berkumpul xcept 
my sorang lagi aunty. dy ada prob cket
ngan my mom. i dont know why.
kteorang macam dah renggang sangat.
dy dah xmasak utk femly aku. sob3 :'(
dy lah aunty aku yg aku paling sayang. dy baik sangat :)
dy suke masak makanan feveret aku n my twin.
miss her damn much. dy pom dah lame x
berkunjung ke rumah aku. hhmmm~

xceli aku nak bercerita ceriti pasal femly day.
baru jer habes. penat sangat-2.
but, aku hepi sangat sbb semua pak sedara n mak sedara
aku berkumpul n then kiteorang main game sama-2.
such a great memory. i will never 4get dat.
jarang tao femly aku dapat berkumpul.
ye lah, semua duk jaoh-2. time cuti je lah
dapat jumpa. aku update blog sebab
i cant sleep. i dont know why. makan banyak sangat kott.
oke lah. my twin xsolat lagi. aku kena kejutkan dy pulak.
minah neh sorang, kalau tido, gempa bumi pom dy xsedar.
xpe ahh. same jer ngan aku. xusah nak mengata orang.
oke. bubbye :)
mmmuaaaaaaaaaaaaah :*
#esok ada 'bekwoh' kat rumah aku. come n join us :)

No comments:

Post a Comment