maggi maggi maggi




maggi is my soul.
i love it damn much. sangat-2 lorh <3
HAHA. okeh. juz now, aku ekut my mom
pi hantar adek lelaki aku xtra.
OTW balek, my mom nak isi air dalam botol.
aku pun tidak melepaskan peluang untuk keluar beli megi
sebab bekalan megi kat rumah sudah 
hamper habes. tinggal 1/2 jer kott.
i cannot live without megi. cewahhh.
agak over kann. hee~
aku kan si HIPERBOLA.

aku geram sangat kat dua orang mamat yang
xberapa nak hensem neh.
masa aku tengah kalut nak masuk kereta,
ada ke patut dua ketol tue buat selamba jer
kat depan pintu. saje jer taoo.
aku jadi xselesa nak lalu n keluar dari situ. 
dah ke masa tue hujan lebat.
kalau aku terus jer jalan, sure akan tersentuh diorang. hish~
xsenonoh betol. herh.

oke lah. dats all from me.
aku nak layan youtube pulakk yer.
jangan jeles. bubbye :*

No comments:

Post a Comment